Pierwszą stolicę Polski, podobnie jak Rzym, zbudowano na siedmiu wzniesieniach.
To właśnie tutaj zgromadzą się rzesze fanów aut z otwartym dachem, aby podziwiać piękno
sylwetek tych pojazdów. Oprócz ekip cabrio z całej Europy, do Gniezna przyjadą miło-
śnicy motoryzacji przekonani o tym, że do tej pory nie wynaleziono lepszego pojazdu na
słoneczną pogodę.
Agencja Commercial Communications wraz z patronem strategicznym - Miastem
Gniezno, wspierana zaangażowaniem prawdziwych pasjonatów motoryzacji, zajęła się organizacją
tego niezwykłego wydarzenia pod hasłem „Cabrio let me be free”. Wśród sponsorów eventu znajduje się marka DrinkFood, dystrybutor Wody Świętokrzyskiej i napoju Dodoni. Dwa dni
atrakcji przygotowanych dla uczestników to, m.in. Rajd „1050” szlakiem pierwszych Piastów,
Przegląd filmów reklamowych o tematyce cabrio oraz pierwsza próba bicia Rekordu
Guinnessa przez ekipy cabrio. Rajd rozpocznie się w Gnieźnie na terenie Stadionu
Miejskiego GOSiR przy ul. Strumykowej 8, skąd ekipy wyjadą na blisko 100 km trasę.
Organizatorzy przygotowali szereg niespodzianek i ciekawych przystanków, na któ-
rych uczestnicy będą mogli sprawdzić swoje umiejętności, biorąc udział w licznych konkurencjach.
Do tej pory wśród zainteresowanych udziałem w Zlocie jest ponad 100 ekip. Organizatorzy
oszacowali, że w dniach 6-7 sierpnia Gniezno odwiedzi 12 000 gości. Będzie to
doskonała okazja, aby poznać uroki miasta Gniezna i terenów Wielkopolski, ale przede
wszystkim spotkać fanów motoryzacji z całego świata.
Wielkopolska ugości uczestników czymś więcej niż pyry z gzikiem. Mobilna gastronomia,
czyli niezastąpione food trucki, uraczy uczestników Zlotu potrawami tworzonymi
z pasją, przygotowanymi z najwyżej jakości produktów, a wszystko po to, aby ich jedzenie
sprawiało przyjemność. Rodzinna atmosfera będzie sprzyjała nawiązaniu nowych
znajomości i wymianie opinii na temat samochodów.
Organizatorzy zadbają o to, aby
uczestnicy zabrali ze sobą niezwykłe wspomnienia i w przyszłym roku ponownie dołączyli
do teamu Cabrio Poland.
W kwietniu rozpocznie się sezon cabrio. To idealny czas na przygotowanie krótkiego
spotu prezentującego swój kabriolet. Konkurs „Otwarci na świat” to przegląd wybranych
reklam pojazdów wyemitowanych od lat 60. XX wieku oraz amatorskich produkcji
uczestników zlotu przesłanych do 17 lipca na adres biuro@cabriopoland.com. Podczas
przeglądu zostanie wybrana najlepsza komercyjna reklama Zlotu, a także najlepszy amatorski
spot, którego autorami i wykonawcami będą uczestnicy wydarzenia.
Anna Hankiewicz
PR Manager
a.hankiewicz@cabriopoland.com